Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-06, 15:52   #3
kristih
Seniormedlem
 
kristih sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sverige
Innlegg: 532
kristih er ny på veien

Sv: Overvektig...jupp. Thats me.

Det fine med lavkarbo er jo at du kan spise nesten alt så lenge du holder deg unna bröd,ris pasta og sukker.. Jeg vil tipse deg om å holde deg til mat du tilbereder selv.. Da vet du hva som er i suppa eller gryta eller hvasomhelst.. Til alle måltider står du fritt til å velge hva du vil. jeg er veldig glad i kyllingfilet til frokost med en stor salat ved siden . Bruker veldig mye ruccola, og gjerne stekte champignon og lök surret i flöte ved siden av. Bacon og egg er og en god frokost. men samme hva du velger så er det jo lurt å holde seg til mat man liker godt og å spise seg god og mett. Da er du mett lenge og slipper suget etter brus og slikt på vei hjem fra jobb..
Ellers er det bare å begynne på en journal kanskje og skrive opp daglig hva du spiser. Er mange flinke mennesker her inne som hjelper deg med å kommentere menyen din..
Det viktigste er likevel. KJÖP BOKA.. Du vil få problemer med å holde deg til et kosthold som du ikke har basert på et godt kunnskapsnivå... Både for din egen del og fordi da kan du svare for deg hvis noen spör eller kritiserer..
Lykke til videre..

__________________
Allting er en overgang sa reven da han ble flådd...
kristih er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse.. Svar med sitat