Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-11, 14:10   #60
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Så fiiin du er blitt!

Det folk kommenterer på et bilde er da selvsagt utseende og ikke det indre... Utseende handler om former, farger, stil og personlig uttrykk. Man trenger ikke drive og skrive side opp og ned om at folk er flotte mennesker på innsiden, hver gang noe dreier seg om det ytre. Det høres mest ut som trøst for å kompensere for dårlig selvtillit. Det burde være selvsagt at det finnes vakre personligheter i mindre vakre kropper.

Jeg tror folk har behov for å føle seg ålreit på både innsiden og utsiden.

Og personlig så synes jeg at personlige trekk hos mennesker flyter utover om de er for fete og polstrede med dobbelthaker og bilringer. De forsvinner liksom. Derfor synes jeg normalvektige ser best ut, og så er det vel også en appell ved at man ser friskere ut. Dette blir å dra alle over en kam, dvs generalisering (det store bildet), da jeg hverken kan eller vil plukke på enkeltpersoners helse eller skjønnhet og at det er mange flere faktorer enn fettprosenten som spiller inn.

Dette er min ærlige mening og jeg tror ikke alt for mange er uenige, selv om det til tider kan være vondt og sårende å ikke være forenelig med sitt eller andres idealer. Man trenger heller ikke å se ideell ut for å være lykkelig. de færreste er perfekte og det finnes folk med adskillig verre skavanker.

Hva tenker DU når du ser bilde av en som har fått bitt av halve ansiktet sitt? Tenker du at oi, han hadde fin personlighet, eller at det var et godt menneske? Neppe. Et fotografi gir gir kun en type informasjon, nemlig det visuelle.

Tror heller ikke at folk slanker seg for å få bedre personlighet eller intelligens, men for å se bedre ut/få mer energi og få mer ut av et aktivt liv/bli kvitt sykdommer og plager, og finne tilbake til det som finnes under alt fettet.


Sist redigert av Alynna : 21-10-11 kl 14:18.
Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat