Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-13, 13:57   #5
Leyyda
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2013
Innlegg: 58
Leyyda er på en erverdig vei

Sv: Anbefaler dere Eurodiett til meg?

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia, her.

Hovedutfordringen med å gå ned i vekt er ikke å gå ned i vekt, men å holde vekten etter at man har gått ned. Det viktigste er egentlig å finne noe som fungerer, og som fungerer for deg slik at du kan holde ut med det over tid. Det er også bedre å gå ned sakte enn raskt. For 10-14 kilo ville jeg ha anslått at du trenger et år, kanskje et halvår om du er heldig. (Det er egentlig helt umulig å si.) Har du ikke tro på at du kan holde Eurodietten så lenge, foreslår jeg at du velger noe annet.

Hvorfor tror du ikke at du kan holde ut med streng lavkarbo (trenger jo ikke være eurodiett) så lenge? Kanskje er det ikke så håpløst.


Når det gjelder pris, så trenge det ikke koste mer enn vanlig kosthold. Og jeg har aldri kjøpt et eneste kosttilskudd.

Jeg tror at det kanskje kan være greit å gå raskt ned også. Vanlig slankekur går på å senke kalorinivået og at man dermed endrer forbrenningen. Jo mindre du spiser jo mindre venner kroppen seg til. Jeg har derfor litt tro på en sjokkur for kroppen. Dette sto også i VG eller Dagbladet en lørdag den siste måneden. At de som gikk raskt ned også holdt vekten godt.

Jeg ønsker å leve normalt, ønsker ikke å gå på "kunstig" mat lenge. Derfor ønsker jeg å bruke Eurodiett som en kickstart.

Har du gått på Eurodiett? Hvordan gikk det for deg?

Leyyda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat