Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-13, 15:40   #11
Leyyda
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2013
Innlegg: 58
Leyyda er på en erverdig vei

Sv: Anbefaler dere Eurodiett til meg?

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

Hei, jeg har faktisk gått på ED. Veide omtrent som deg da jeg startet. I ED er det ulike faser, du kan lese om de ulike fasene på ED sine hjemmesider. Der står det også nøye forklart de ulike fasene og hva du spiser. Jeg begynte ikke i fase 1, men i fase 3a uten produkter. Dvs jeg bygde opp kostholdet etter de matvarene man kan spise der. Etter en stund gikk jeg videre til 3b også 3c. Jegvkan anbefale dette, men du går ikke ned 10 kg på en måned med dette.
Om du skal gå på ED-produkter må du gå via lege. Og legene vil si at planen din om å gå på Ed i en måned og gå ned 10 kg er en-unnskyld meg- tulleplan. Men dette vil du jo få tilbakemelding om på kurset.
Min datter gikk forøvrig på ed fra fase 1. Hun gikk gjennom alle fasene i løpet av et halvt år, og spiser nå vanlig Fedon. I løpet av perioden gikk hun ned fra 100 til 80 kg, det første halve året. På vedlikehold har hun gått ned 10 og veier nå 70 kg.

Man går jo ned mest i starten. Om det er 7 kg eller 10 kg så er det nå greit. Men så etter den første måneden å gå i en måned eller flere på kunstig mat og gå ned 4 kg pr måned, det orker jeg ikke. Så jeg tenker å gå strengt på det en måned og forhåpentligvis gå ned mest mulig. Også etter det spise lavglykemisk og erstatte to eller flere måltider med Eurodiett for å gå ned noen få kg til.

Leyyda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat