Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-13, 15:51   #12
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Anbefaler dere Eurodiett til meg?

Opprinnelig lagt inn av Leyyda, her.

Man går jo ned mest i starten. Om det er 7 kg eller 10 kg så er det nå greit. Men så etter den første måneden å gå i en måned eller flere på kunstig mat og gå ned 4 kg pr måned, det orker jeg ikke. Så jeg tenker å gå strengt på det en måned og forhåpentligvis gå ned mest mulig. Også etter det spise lavglykemisk og erstatte to eller flere måltider med Eurodiett for å gå ned noen få kg til.

Du får uansett ha lykke til, jeg har ikke helt trua må jeg innrømme, men det er jo du som skal gjennomføre det! ED er i alle fall veldig effektiv, og den er bra for du får i deg det du trenger av næringsstoffer gjennom produktene.
Men når du har gjennomført den neste måneden er det kanskje din tanke å gå rett fra fase 1 til fase 3 a? Det bør jo i grunnen gå det. Blir spennende å følge deg, hold oss oppdatert da!

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat