Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-13, 17:01   #15
Leyyda
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2013
Innlegg: 58
Leyyda er på en erverdig vei

Sv: Anbefaler dere Eurodiett til meg?

Opprinnelig lagt inn av Dolsi, her.

Jeg har prøvd Eurodiett og jeg ble ikke imponert i det heletatt.
Gikk lenge på Atkinskur for noen år siden og når jeg skulle avslutte den så bestilte jeg meg time på en sånn Fedonklinikk her i Trondheim.
Kom da dit på timen min og ble veid, målt og tatt blodprøver av også var jeg vel der en gang til og fikk dommen min.
Ble satt på Eurodiett da og holdt på å sulte ihjel.
Husker jeg var så vanvittig sulten når jeg gikk på den og jeg var ikke særlig imponert over produktene jeg kjøpte heller. Alt smakte jo pulver
Holdt vel i 10 dager eller noe sånt og da var jeg så sulten og sint at jeg nesten fløy på veggene av fustrasjon.
Ringte så klinikken for å få hjelp, men det var ingen der jeg kunne snakke med og ingen ringte tilbake, så da ga jeg opp.

Takk for tilbakemeldingen Det var leit. Det jeg synes er positivt med Eurodietten er at man kan spise mye grønnsaker på siden. Og at produktene er varierte både middags og koseprodukter. Og at det er mange måltider pr dag, jeg er avhengig av å spise hver tredje time. Men jeg har ikke smakt de, og leser jo at det er delte meninger om smaken. Jeg liker nutrilettpulver, det er det mange som ikke liker, så man kan jo håpe. Dårlig service at du ikke fikk hjelp.

Leyyda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat