Tråd: Treningsforum
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-13, 10:25   #5
sonim
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 370
sonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snill

Sv: Treningsforum

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Og hva jobber hun med bortsett fra sitt eget ego da? Med amerikansk livsstil med hjemmeværende mødre, nannys +++ er det sikkert ikke så veldig vanskelig

Akkurat det vet jeg ikke Carisma, synes det er imponerende uansett om hun er hjemmeværende eller om hun har nanny jeg.

Å ha 3 barn så tett er tøft nok i seg selv. Ikke alle vil se ut som en fitnessmodell så klart, så derfor synes jeg nok det er enda mer imponerende.

Bare det å være singel uten jobb og samtidig skulle trene mot fitnesskonkurranse er tøft nok og imponerende i seg selv.

Å gjennomføre dette krever nok at man er temmelig strukturert og vil vel tro at hun helt sikkert ikke er noen dårligere mor enn andre. Det sitter nok mer i hodet til de av oss som kanskje innser våre prioriteringer og ønsker.

Jeg gidder ihvertfall ikke sitte og klage og kritisere andre for at de lykkes bare fordi jeg selv ikke er like "flink".

Vi har veldig forskjellige mål med det vi gjør og det må vi kunne respekter og gi anerkjennelse for?

sonim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat