Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-15, 06:52   #48
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Da tester jeg eggefaste

Opprinnelig lagt inn av Renate79, her.

Hehe, ja Carisma, jeg leste i en matplan i denne tråden at noen skulle ha noe til frokost som bare var tre bokstaver (husker ikke hvilke nå). Når jeg søkte litt mer på dette så fant jeg ut at det var kaffe/te med en spisesje kokosolje og en spisesje smør.
Får nesten håpe jeg har misforstått veldig, for det var på ingen måte mulig å drikke! Jeg klarte fire fem små slurker, og siden har jeg hatt den lukta i nesa hele dagen og kommer definitivt ikke til å drikke det igjen.

Har jeg misforstått hele forkortelsen tro?

MBC - magic bullet coffee. Jeg drikker ikke kaffe sjøl, men jeg tror dette skal blandes godt med stavmikser før man inntar den altså, ikke bare røres med skje. Da blir det kanskje litt annerledes?

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat