Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-11, 13:45   #23
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Olsokutfordringen -3kg 29. juli

Opprinnelig lagt inn av Eve, her.

Gratulerer med fine tall på vekta Kjenner jeg blir litt misunnelig
Hva ligger du på i proteiner? synes jeg ligger veldig høyt, men vet jo ikke hva som er det riktige. Jeg har også begynt å tenke i samme baner som deg, iallefall over sommeren. Skal til Spania og Italia i tre uker så da blir det det enkleste tror jeg. Lykke til videre med ditt kosthold, ser ut som om du er på rett spor.

Nå er jeg ikke så veldig nøye med alt av inntak bare spesielt kaloriene er så lavt som mulig. Men de siste to dagene så har protein ligget på 32% (52g) og 41% (61g).
Jeg har maksgrense på 1500 kcal, men i går og i dag prøver jeg å holde meg under 1000, så det ble 708 kcal i går og planlagt 653 kcal i dag. Dermed ble det 78g karbo i går og 70g i dag, hvor jeg har maksgrense på 100g karbo. Så jeg går ned på vannvakt og underernæring akkurat nå, og forventer at det vil gå mye saktere i neste uke. Men enn så lenge så er jeg superfornøyd med noe nedgang i det hele tatt!

Planen er i grunn bare å gå på lavkalori i 1 måned, for allerede nå kjenner jeg meg oppblåst og uvel av så mye karbo. Men slik det har vist seg nå så må jeg ned på ketolyse for å føle meg bra og der går jeg ikke ned i vekt i det hele tatt, så det blir et hardt valg

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat