Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-11, 16:41   #25
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bildetråden!

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Ja... For da blir jeg ikke så mye mindre der selv om fettet blir borte. Har store lår og store hofter, men mellom låret og hofta går det innover - så det blir veldig bulkete.
Ser jo nå at jeg alltid kommer til å ha den bulken der uanset hvor mye jeg går ned

Vel, jeg må leve med at uansett hvor slank jeg blir, så vil jeg altid ha en ganske bred rygg og brede skuldre, knøttliten rompe, og en midje som er mer en antydning enn noe annet. Sånn er det bare! Vi kan ikke alle være perfekte timeglass.
Og jeg tror stort sett sånne "problemer" er større i våre egne hoder enn det er for ytterverden. Prøv å aksepter kroppen din som den er, og kle deg flatterende!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat