Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-05, 12:27   #9
Muskat
Seniormedlem
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Uren Luren Himmelturen
Innlegg: 1.338
Muskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av themonk

"Strictly speaking, chocolate is any product 100% based on cocoa solid and/or cocoa fat."

Jeg står fast på at Advantage Baren ikke er sjokolade... men sjokolade er en av ingrediensene.

Vil det si at bare 100% sjokolade er sjokolade?

Jeg har en bit 100% valrhona sjokolade. Den er snurpe-munnen-igjen bitter, dufter himmelsk, men smaker helt uspiselig. Det den er utmerket til er i sauser; laget for ikke så lenge siden saus til en helstekt kylling, ved å røre skyen ut med fløte og litt rødvin. Det ble rett og slett for snilt, bare litt kvalmende mild saus. Så da tok jeg og skavet litt av den sjokoladebiten og hadde i. Det ga straks sausen en fylde som helt hadde manglet. Og så hadde vi kylling med sjokoladesaus - absolutt å anbefale!

Muskat

__________________
'I don't see this being settled with logic.' - Buffy, Earshot

Muskat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Montignac Svar med sitat