Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-11, 21:27   #7
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kan jeg drikke vin?

Opprinnelig lagt inn av Elmermor, her.

Flott med så mange tips. Ellers så syns jeg dette er veldig spennende. Jeg har lavt stoffskifte og tar levaxin hver dag, med sliter med at energien forsvinner utover dagen. Nå er jeg veldig spent på om dette kostholdet virker positivt på energien. Er det noen som har erfaring med dette?

Det tror jeg er veldig individuelt. Jeg har også lavt stoffskifte, men er ikke medisinert, ikke foreløbig i alle fall. Gjør alle andre tiltak først. Jeg har blitt frisk fra mye (migrene, allergi, insulinresistens og pcos er forbedret) men er nok fortsatt ganske preget av symptomer på hypothyerose ... Men for å si det sånn, så hadde det nok vært verre på mitt gamle kosthold. Det har bare gått så mange år nå, at jeg nok bare er veldig i det som jeg opplever det nå.
Jeg skal teste progesteronkrem (på resept, om alt går etter planen) og ta tilskudd av supergreens (spirulina og hvetegress) for å se om det har noen effekt.
Men jeg vet det er andre som har hatt veldig positiv effekt, altså, men vi er jo alle forskjellige!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat