Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-11, 11:23   #7
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva spiser dere resten av dagen om man spiser karbomat på dagen?

Hvis spørsmålet hadde vært hva man burde spise etter en tilfeldig sprekk, så ville jeg svart at man kunne spist som vanlig resten av dagen, kanskje bare litt mindre fett. Og gjerne trimmet litt ekstra.
Siden dette er noe som du har tenkt å fortsette med en gang i uka, så er jeg enig med de som sier at du bør finne deg et annet kosthold, kanskje mer Fedon.
Ketolyse kan du ikke gå litt av og litt på. De som kjører seriøse karbodager er gjerne folk som holder på med styrketrening og det har ikke mye med helse å gjøre (slik jeg ser det). Slike karbodager er uansett ikke bra for kroppen med tanke på insulin og blodsukkerstigningen man får.

Klarer ikke å holde meg, men spiser familien din skoleboller og kjeks til forrett? Det går an å takke nei til kaker uten å måtte fortelle at man prøver seg på en ny diett.
Og så lurer jeg på en annen sak siden du ikke vil fortelle familien din om ketolyse: Hvis du klarer å gjennomføre et vekttap i all hemmelighet, har du tenkt igjennom hva du skal gjøre etterpå? For hvis skoleboller er en del av det kostholdet du skal tilbake til, så tror jeg at vekttapet ditt dessverre blir kortvarig.

Synes det blir nesten som å slutte å røyke, men bare når man er alene...

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat