Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-16, 23:59   #6
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Prosjekt: Lavkarbomat i butikken

Nå pleier jeg ikke trenge å spise lunsj kjøpt på butikken, men en slik fiks ferdig grei basert på laks/ørret synest jeg ikke virker spesielt fristende.
Liker og variere med hva jeg spiser og laks/ørret blir spist OFTE til middag.
Trenger jeg og kjøpe meg en akutt lunsj, så velger jeg fra salatdisken, kjøper feks pålegg/røkt fisk eller noe fra varmtdisken (grillede kyllingvinger/lår eller feks koteletter/ribbe), klasker på litt god olje på salaten(og tar resten av flaska med meg hjem siden olje er noe som brukes jevnt og trutt).
Ellers, før jeg ble multiallergiker, kunne jeg finne på og kjøpe meg en pakke babybel-ost og ei ølpølse og kanskje en pose nøtter. Holdt meg mett lenge.

Når det gjelder matpakke er det veldig smart og lage den i stand om kvelden slik at det bare er å nappe den med seg om morgenen. Gjorde dette både før lavkarbo og nå med lavkarbo.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat