Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-11, 21:49   #11
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Trening og mat etter trening

Opprinnelig lagt inn av Carmine, her.

Åååjaaa Da skjønner jeg.
Nei, det er jeg jo ikke sikker på... Jeg får jo bare vente å se. Jeg er så langt ikke så avansert at jeg teller karbo for jeg er ganske allergisk mot telling og veiing...Etter å ha gått på Grete Roede Og lider litt av fett fobi.. Så jeg føler meg litt fram her og er spent på om de forandringene jeg har gjort så langt gir resultater

Du trenger slett ikke telle - men spiser du stort sett karbohydrater fra grønnsaker, ikke frukt, ikke pasta, ris, poteter eller frukt, ikke bønner og linser, ligger du sannsynligvis veldig lavt i kh-inntak
Er du fersk fra Grete Roede - kan det ta litt tid før kroppen kommer i balanse igjen, så vær tålmodig, og spis slik at du etter de første par ukene føler deg komfortabel med mengde trening og hverdagsenergi

Lavkarbo er et fleksibelt kosthold - men det tar gjerne litt tid før man finner "sin" vei. Imens sørg for å spise deg mett, og spis masse god mat med gode grønnsaker, rene proteinkilder og gode fettkilder

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat