Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-06, 15:35   #5
Charmtassen
Seniormedlem
 
Charmtassen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 7.717
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Ny på ketolysekuren?

Du velger selv hva slags mat og drikke du du skal ha, bare du teller karbohydrater og velger bort matvarer med sukkerinnhold. MEN du skal være klar over at mange opplever at vekta stagnerer når de f.eks. drikker melk eller spiser melkeprodukter. Test det og se hvordan kroppen din reagerer.

Jeg har sluttet å drikke melk etter at jeg begynte på lavkarbo (og i hvert fall siden jeg startet på ketolysekuren), men unner meg kaffe med en (god) fløteskvett i og en sjelden gang en kaffe latte på "by'n". Dette har heldigvis ikke stoppet vektnedgangen min.
Personlig ser jeg at jeg stopper litt opp når jeg får i meg for mye nøtter, så det er jeg litt forsiktig med.
Lykke til!

__________________
Sneglen kommer også frem!


Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat