Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-07, 13:15   #15
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Skal begynne på ketolyse! Har gått på Atkins før, men gikk ikke ned et gram!

Opprinnelig lagt inn av **Angelica**, her.

Hm... Nei, det er riktig det at jeg ikke hadde lest boka. Men jeg leste om Atkins i Bailine-boka. (for de som har hørt om den) Der sto det en oversikt over Atkins og flere dietter bl.a. Det sto der at den første uka skulle man ikke ha i seg mer enn 8g karb. Jeg leste det mange ganger, og forsto det som 8g i løpet av hele uken. Ikke hver dag. Men men... Der ligger vel forklaringen.

Men er det sånn at jeg kan ha et kalorioverskudd, men likevel gå ned i vekt? For det er jo ganske mye kalorier i fett.

Fikk hentelappen til pakken i posten i går, så i morgen er det rett på posten etter jobb og dra hjem og pugge boka...

Gleder meg!

Den boken høres ikke helt god ut.. For det første er det lenge siden Atkins økte fra 8 til 20 karber om dagen. For det andre, når det er så enkelt å misforstå bør den definitivt skrives om.

Du skal ikke telle kalorier i det hele tatt, bare karbohydrater. Det er nemlig hele poenget, en kalori er ikke en kalori når du kombinerer det med lite karbohydrater.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat