Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-09, 14:58   #12
Gobolla
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Svineinfluensa (lage undersøkelse av lavkarbere?)

Opprinnelig lagt inn av Lisbeth Falling, her.

Det er nok for det første litt tidlig å lage en undersøkelse blant oss lavkarbospisere vedr. svineinfluensaen, men det er nok uansett en kjensgjerning at sunt kosthold (og da mener jeg variert med mye forskjellige grønnsaker), nok og god hvile og riktig mengde fysisk aktivitet får bedre immunsforsvar, lavkarbo, eller ikke.

Signerer denne.

Jeg og min familie som består av mann og to barn, ingen av oss har noensinne hatt influensa, lungebetennelse, bronkitt eller noe lignende dette.
Vi har spist helt vanlig mat i alle år, brød, poteter, salat, grønnsaker, melk, frukt osv. Det vi ikke har spist så veldig mye av er godterier, brus og kaker. Samtidig så er vi en aktiv familie som har vært mye ute i skog, mark og fjell samt at guttene mine har holdt på med idrett siden de var små hele året gjennom i all slags vær.
Selvfølgelig har også vi vært forkjølet, snørrete og litt hoste, men det hører med til skjeldenhetene.

Jeg har begynt å spise lavkarbo nå, men det er for å kunne gå ned noen kg. Hvis jeg får influensa i år for første gang, så kommer jeg til å skylde på kostholdet (lavkarbo)

  Svar med sitat