Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-15, 08:37   #8
Marigrete
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2014
Innlegg: 189
Marigrete er en juvelMarigrete er en juvelMarigrete er en juvel

Sv: 2,5 kg på de første to ukene?

Opprinnelig lagt inn av Maria82, her.

Jeg er egentlig fornøyd, og forstår at en kan bli irritert når en leser innlegget mitt. Jeg har prøvd alt mulig annet, og da har jeg ikke gått ned i vekt. På Grethe Roede så var jeg konstant sulten, og vekten rørte seg ikke.

Jeg ser at det kanskje er litt egoistisk med en sånt innlegg, jeg merker bare at denne kuren er vanskeligere for meg enn mannen min. Pga spiseforstyrrelser og at dette har jeg masse "issues" med, så kommer jeg i en egen boble og tror at jeg skal være lik han, siden jeg er like "flink" og sliter. Og nå har jeg bare han å sammenligne med. Jeg er egentlig fornøyd at kurven går nedover, ble bare litt matt.


Ikke meningen å lage sure toner her, takker for svar og ser at jeg må være fornøyd. Hadde kanskje litt høye forventninger

Jeg blir heller ikke irritert. Forstår frustrasjonen din. Her i huset går også mannen min ned raskere enn meg. Når man "legger hele sjela si" i å spise rett så vil man jo helst gå ned mange kg i uka
Uansett så har du jobbet godt og fortsetter du slik vil du nå målet ditt etter hvert

Marigrete er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat