Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-14, 10:12   #9
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Ledd- og muskelsmerter

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg har vært av og på vitaminer og andre faktirer på både VLCD og LCHF, så den største forandringen er pulvermaten vs naturlig fett.
Men ja, jeg er lav på d-vitamin. Tar 4000 iu nå og 6000iu på vinteren.
Og jeg tar ekstra b-vitaminer. Også er jeg generelt dårlig til å ta omega 3 tilskudd fordi jeg sliter med store tabletter (Noen som har tips til noen i normal str?)

Hva med å prøve dråper da? Jeg likte ikke e-vitamindråpene selv om jeg la dem langt ned i halsen, men de er iallfall ikke vanskelig å svelge. Og det finnes for d også.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat