Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-15, 12:05   #13
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Skrittellertråden

Min skrittellerapp er på hele tiden, men hver gang jeg begynner å gå så teller den ikke før jeg har gått over 10 sammenhengende skritt. Jeg må gå lange turer for å få noe uttelling. Selv på Ikea henter jeg ikke mer enn ca tusen skritt, og på vaskejobben min om sommeren blir det ikke mer enn noen tusen der heller. Det skal altså mye til å "jukse"-gå seg til høye tall. Og ærlig talt skjønner jeg ikke at noen skritt er mer juks enn andre.
Bortsett fra skrittene man får fra humpete busser. DA slår jeg av appen.

I går skulle jeg strengt tatt bare sitte på stumpen. Men så fant jeg det for godt å gå helt til Tottenham (over 2 timer!) for å vandre rundt på Ikea. Det var så fint vær at jeg kunne gå kortermet.

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat