Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-15, 09:33   #28
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: The Biggest Loser Norge

Nå har jeg bare sett på med et halvt øye, men det var da mye snakk om jojo-slanking. Mange hadde vært gjennom utallige slankekurer, gitt opp og gått opp igjen. Altså akkurat det samme som 95% overvektige gjør. Statistisk sett er det bare 5% som klarer å gå ned i vekt og holde den. Jeg fikk i hvert fall ikke inntrykk av at noen av disse har trodd at det var uproblematisk å trøkke innpå en sjokoladeplate hver kveld, eller ikke skjønte at dette var årsaken til at buksene ble for små. Men, dette er et TV program som ikke går i dybden, og mekanismene bak overspising er så mange og komplekse at man umulig kan gå i dybden på det og vise absolutt alle detaljer for seerne. Sånn sett kan man jo si at det ikke er "ekte", iom at det bare er en stilisert og klippet versjon vi får se. Men, jeg fikk i hvert fall ikke inntrykk av at det var noen av deltakerne der som hadde sittet i sofaen hele livet med en sjokoladeplate i hånden og ikke skjønt at det ikke var så smart å gjøre.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat