Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-11, 15:43   #5104
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Skinkestek = svin. Du får ikke skinkestek fra en ku eller en okse, da får du oksestek.

Hehe, jeg vet jo egentlig det. Tror bare jeg kobla ut litt. Man sier jo liksom skinke om rumpa når det kommer til folk også, så jeg var nok litt på en annen frekvens enn den anatomiske korrekte lingoen .

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Halalslakterene har storfe også de, kjøpt mye roastbeef på Kjøtthallen

Nå har jeg snakka med mamma, og hun sa at det spilte ingen rolle hvilken del av dyret det var, så lenge det var stort (minst en kilo) og benfritt, men at de som regel tok en del som var litt ekstra feit. Hun sa også at jeg godt kunne lage det av lam. Jeg tror jeg prøver det, jeg. Det må uansett fryses over natta (minst), stekes i ti-tolv timer, og ligge i lake til den er kald, så det tar litt tid.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥