Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-11, 21:29   #9
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo / Ketolyse. Hva er forskjellen? Jeg er helt ny på dette området. Anyone?

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Du skal være glad det bare er 0,6 kg. Det meste jeg har gått opp under mensen er 10 (TI) kg, nesten bokstavelig talt over natta

Bare husk at det dreier seg ikke om å spise MINST MULIG karbohydrater, men å velge karbohydratkildene sine med omhu ut fra sunne karbohydratkilder.

Takk for dette om det å velge karboene med omhu... Det har jeg ikke tenkt så mye på. Jeg kjenner ei som har prøvd dette før meg som har fortalt meg kort om dette, så jeg tenkte å prøve. Og så har jeg lest en god del på nettet, men ikke noen bøker. Er ikke så glad i å lese bøker Jeg tenkte at jeg skulle prøve dette med å bare kutte ut så si alt av karbo, men bare spise litt tyggis som har karbo, samt den i fløten og grønnsakene.

Jeg ser at din kostholdsfilosofi er: A little bit of this, a little bit of that... Hva mener du med dette? Om jeg kan spørre?

Du skriver at du gikk opp 10 kg pga mensen. Det har jeg aldri før hørt om, men jeg tror deg assa Men kan tenke meg at det var et sjokk ja, helt uttrolig den kroppen vår assa!!

Takk for at du delte dette

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat