Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-11, 11:19   #4008
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Jeg begynner faktisk å bli litt nervøs av alt dette pratet om hjerteinfarkt og fett, jeg.
Begge mine foreldre døde nemlig på den måten.
Mettet, enumettet, flerumettet..... ikke lett å holde styr på det!
Ikke at jeg skjønner så mye av det ene eller det andre..........
Men okke som, så tror jeg at jeg skal få sjekket det dårlige kolestrolet mitt!

Prøv å les noe annet enn all den propagandaen i avisene, Sanna, veldig mange leger som sverger til lavkarbo og skriver mye om dette. Espen Rostrup skriver mye bra, synes jeg, og fra et veldig vitenskaplig ståpunkt. Har linket til bloggen hans under

http://espenrostrup.com/2011/06/10/k...avkarbo-diett/

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Hei!

Jeg syndet i går og spiste en sjokolade. Og i dag morges spiste jeg opp de siste bitene. Jeg hadde rett og slett ikke hjerte til å kaste godbitene.
Målte meg i morges, og så langt har det ikke vært noe særlig utslag på kroppen min (kommer vel i morgen).

En del av meg angrer ikke engang

Håper du koste deg med sjokoladen -Nå glemmer du det bare og går videre med dagen som om dette aldri hadde sjedd!

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Mamma prøvde seg på brødet til funksjonellmat.no, jeg spiste to brødskiver og kroppen er full av vann. Fingrene verker og vekta viser oppgang.

All verden - de påstår jo at det bare skal være 1 g kh pr skive - det er jo helt håpløst om man ikke kan stole på det produsentene skriver....

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat