Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-06, 21:25   #47
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Optimale Smoothies

Opprinnelig lagt inn av Ziggy, her.

Tror det du kjente var at smoothien din ikke lenger er så Grete Roede lenger, men mere OE tilpasset med en helt annen fettprosent enn det du er vant til i smoothien fra før.

Og ja, tror det der var litt psykisk... du var jo skeptisk som fy da... (pysa!!! ) så du skal nok se at det der går over...

Tror og du skal kjenne det på sulten, at det kan gå lengre før du kjenner deg sulten igjen, i og med at det er en god del mere fett i smoothiene enn det var før. Sånn er det for meg ihvertfall...

Og rapsoljen skal jeg også prøve, ja, men tror nok jeg uansett kommer til å basere det meste av mitt fettinntak på mettet, animalsk fett som kroppen lettest kan nyttiggjøre seg av sett i forhold til en del vegetabilske fettyper.

Som sagt så leter jeg etter en filskoljetype med sitronsmak som har en god sammensetning av EPA sett i forhold til DHA som jeg kan bruke her i tillegg, men den har jeg ennå ikke funnet, desverre...


.


Hva er en god sammensetning mellom EPA og DHA?
Har du noen kilder?

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat