Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-07, 10:42   #6
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Flere nye på Skaldemann?

Er ganske ny på Skaldeman - 4,5 måneder. Har gått ned 10 kilo til nå, og helsen min har blitt mer enn 100% bedre. Jeg visste ikke hva det betydde å føle seg i god form før nå!

Jeg slet litt i begynnelsen, for jeg trodde jeg skulle "rase" ned i vekt. Nå er jeg en 40 år gammel dame med svart belte i sultekurer og overspising, så det sier seg selv at det går litt tregt. Men - jeg har all verdens tid . Hvis jeg holder ut 4 måneder til - blir det 20 kilo! Kommer nok til å fortsette med lavkarbokostholdet etter slankingen er ferdig, likevel. Det er jo så store helsegevinster.

For meg så virker det som om menn går ned lettere enn kvinner, og jo mer overvektig man er - jo raskere går man ned.

Ble veldig glad når jeg så det har kommet flere Skaldeman-folk her!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat