Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-11, 12:49   #2
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Lei av kommentarer fra andre!

Skjønner at du ble sur. Jeg er forresten helt enig med deg mhp glutenfritt. Dessuten smaker det jeg har prøvd ekte sagflis.

Ellers - det går over etter hvert. Iallfall har det gjort det for min del. Og jeg tro kommentarer bunner i så mangt...
- nysgjerrighet
- "fleip"
- dårlig samvittighet over eget kosthold ...

Når jeg blir forsøkt "påtvunget" mat på den måten at jeg ikke lenger oppfatter det som et høflig spørsmål pleier jeg å spørre noe a la: "Hvorfor skal jeg spise dette når jeg verken har lyst på eller det gjør meg noe godt?" De fleste blir stille etter en såpass sterk avfeiing. Legg merke til at jeg kun snakker om meg ... Det er ikke lurt å si det samme på en generell måte ("Hvorfor skal man spise dette når man ikke har lyst og det ikke gjør noen noe godt") - det blir kritikk av andre og naturlig nok ikke nådig mottatt.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat