Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-11, 23:36   #3
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Cæsardressing... Trygt å spise?

Opprinnelig lagt inn av Muff-muff, her.

Ingen kan svare deg på hva cæsardressingen du spiste på en tilfeldig restaurant inneholdt. Generelt er det ikke sukker i den, men det avhenger av om restauranten lager den selv eller bestiller, som oftest. Cæsardressing uten sukker inneholder som oftest ca. 3 gram karbohydrater per 100 gram.

hehe, må smile Jeg vet at ingen kan svare på det... hehe, men tenkte at det kanskje var noen som visste om Cæsardressing var en dressing som ofte inneholdt mye karbo lissom, om du skjønner. Eller om det var en type dressing som var fattig på karbo. Har aldri lagd dette selv.. unnskyld for min litt dårlige formulering... Eller som min mann sier på sidelinjen her, min HÅPLØSE formulering

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat