Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-11, 09:15   #16
Gaupe
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 73
Gaupe er på en erverdig vei

Sv: Håper noen kan dele sine erfaringer/har råd ang. sult

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Bare sånn for å dele - du spiser veldig mye mat - og når jeg startet min lavkarbokarriere spiste jeg også enormt mye de første mnd og var DØDSULTEN et par timer etter hvert måltid...

For min del hjalp det og redusere litt på porsjonene, og i dag er jeg aldri sulten (noe som faktisk jeg tror er verre enn å være ofte sulten... for man mister matlyst og inspirasjon til å lage god mat).

NÅ er jeg OVERvektig og du UNDERvektig så jeg vet ikke hvordan dette vil innvirke på deg... men ofte er jo rådene her inne MERE fett om du er sulten. Du må nesten bare prøve deg fram, pøs på med fett og se hva som skjer, reduser litt porsjoner og se hva som skjer (kan ta 2-3 dager før du får effekt av det siste)

Tusen takk for din erfaring.
Jeg skal prøve tipsene dine, men det er som du sier: jeg skal jo spise så vekten øker også. Her er det ballansegang.
Håper du får inspirasjonen til matlaging tilbake. Jeg vet hvordan det føles, men for meg har lavkarbo endret dette helt!

Gaupe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minimalt med karbohydrater Svar med sitat