Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-12, 20:07   #12
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Marianns ostekake

Opprinnelig lagt inn av siljesfremgang, her.

Jeg tenkte jeg skulle lage denne i muffinsform. (lettere å gi vekk til naboer osv, så slipper jeg å spise hele selv)
Jeg glemte å ha smørret i bunnen, men det gikk kjempe fint.
Steikte de også "bare" i 30 minutter.

Det viste seg at det ble for mye for 12 muffins med ostemassen, så den resterende massen tok jeg bare opp i noen glass, og strødde litt bær over før jeg satt det i kjøleskapet.

Det ble da ikke noe plass til gelen på muffinsene, men fy søren, disse er LIVS farlige. (kan tenke meg de er ennå bedre med gelen på toppen)

Kanon gode, og jeg har aldri så lenge jeg har utforsket lavkarbo smakt en så god nøttebunn, dette var bare nyyyydelig.

Artig måte å gjere det på Kjekt å høyre at du vart so fornøgde er enig med deg, den er knallgod, både nøttebotnen og ostemassa

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat