Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-14, 20:11   #204
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Noen som skal starte med ED nå på nyåret?

Hva med å ta denne ene uka før ferie i fase 1 for å få resetta deg litt og så ta fase 2/3ish i ferien? Og prøve å legge bort denne panikken din for det hjelper i hvert fall ikke.

Jeg er nå godt inne i min første ferieuke og har vært att 'a mor. Skal egentlig holde meg til fase 2 på inaktive dager og fase 3 på treningsdagene, men merker at det ikke har blitt sånn. Stort sett har det blitt et ED måltid til frokost og så en middels stor middag og et ED snacks måltid sent på kvelden. Så har det blitt en is og noen ruter mørk sjokolade utenom samt en og annen skive ost Så jeg har ikke akkurat holdt meg til opplegget. Dog har jeg spist så fryktelig lite, så jeg tviler på at jeg har lagt på meg (fett that is, jeg er en eneste stor vannballong for tiden grunnet varmen så ekstra vannvekt har jeg nok fått). Kun en eneste joggetur har jeg vært på, og da holdt jeg på å besvime. Har vært langt over 30 grader og steikende sol her under hele oppholdet.

Håper jeg klarer å holde opplegget litt mer resten av ferien ...

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat