Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-16, 11:17   #251
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: X antall kilo til påske

Opprinnelig lagt inn av Mints, her.

Nå er jeg litt frustrert her kjenner jeg. Er i ketose, men vekten har stått stille i en uke nå. Siden jeg har holdt på siden mai og gått ned over 30 kilo begynner jeg å lure på om jeg endelig har nådd et av disse berømmelige platåene. Er det noen som har tips for hvordan man "booster" vektnedgangen og får gang på tingene igjen?

En uke er alt for kort tid til å kunne kalle det et platå har jeg lært her inne. Det hender kroppen trenger en liten pause i vektnedgangen for å ta seg igjen før den fortsetter igjen. Så fortsett som du har gjort og om vekta ikke rikker seg i løpet av de neste 2-3 ukene kan du begynne å se litt mer på hva du kan gjøre. Lykke til.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat