Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-13, 18:56   #1
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Prøver å øke litt på karbene (opp til ca 50), men hvilke karbokilder?

Jeg har gjort kunstykket, lånt bort Hexebergboka mi Men saken er at jeg vil øke litt på karbene, fra rundt 20-25 og opp til maks 50g.

Men jeg er usikker på hvilke kilder jeg skal bruke. Det ER vanskelig å ta de fra grønnsaker som vokser over jorden har jeg funnet ut.

Jeg prøver å øke på både energien i maten OG karbene, gi kroppen en måned med sommer før jeg går tilbake til ketogent.

Hvor mye nøtter ville du spist om dagen feks? Hittil er jeg oppe i 35g nøtter i dag, så jeg kan sikkert ta en neve til kveldskaffen.

Veldig mye grønnsaker er det ikke plass til i magen min, jeg spiste 200g kyllingfilet med 60g bacon på, 150g blomkål, 100g kinakål, 30g paprika og 30g agurk til middagen(her kunne jeg ha hatt i litt løk ser jeg). Og jeg er stapmett, ikke plass til mere i mengde enn dette, mere fett kanskje, men volum mat var litt i overkant.

Jeg vil heller ikke putte for mye frukt i kosten, det gir søtsug, og psykisk sug, lov til å spise litt frukt blir fort mye, selv om den spises med feks nøtter eller annet fett.

Kjenner meg plutselig novise igjen, etter flere år på ketogent.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat