Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-13, 19:31   #7
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Prøver å øke litt på karbene(opp til ca50), men hvilke karbokilder?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Ja, at du kan bestemme deg for å auke frå 30 til 50 g kh. Eg er meir der at det er ganske tilfeldig frå dag til dag, og eg er kjempeglad når eg har fått til ein ok dag.

Å, sånn ja. Tja, jeg har spist etter visse regler i noen år nå( eh, ja uten de sprekkene som gav meg 20+8kg da...) og ketogent kosthold sitter godt i fingrene. Men nå stanger jeg hodet i veggen og føler at vekta og målebåndet ikke helt følger med. Jeg har igrunn støtt på et platå. Platå er det ikke noe galt med, men akkurat nå passa det hemsk dårlig pga jeg så gjerne skulle nådd tosifra til juni og spaniatur( og derpå trange flyseter). Platåer kommer, slik er det bare, men jeg trenger heller et platå om 10kg og ikke NÅ.
Så om platået likevel er kommet, kan jeg likegod øke litt på karber og energi, jeg går ikke op i vekt av det.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat