Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-08, 20:08   #17
danish
Seniormedlem
 
danish sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 535
danish er en juveldanish er en juveldanish er en juvel

Sv: Matvarer tillatt på Fase 1

Opprinnelig lagt inn av Kaizer, her.

Er det lov med Yoplait Dobbel 0% i fase 1?

Har holdt på nesten en uke nå og kun drukket vann, må si jeg er litt lei, men har kjøpt en Cola Zero og en Pepsi Max i dag som jeg tenkte å kanskje ta et glass av når jeg føler det blir alt for galt.

Har også brukt proteinshake utblandet i vann som frokost noen dager er dette å anbefale?

Gikk på South Beach dietten for ca 4, 5 år siden med strålende resultater, men da hadde jeg samboer som var flink med å lage maten, merker det er mye mer ensformigt nå når jeg bor alene.

Jeg gikk ned 11-12 kg sist bare i løpet av den første mnd, men da trente jeg forholdsvis mye i den perioden, opp til to ganger for dag, både vekter og fjellturer/gåturer.

Den gang startet jeg i sommerferien av alle ting, men nå har jeg ikke mulighet til å få trent like mye, men håper likevel på iallfall 7-8 kg før jul, slv om det er midt i julebordsesongen.

Det er mellom 5 og 6 karbohydrater per 100 g Yoplait Dobbel 0%. Jeg tror det skal gå, siden den er tilsatt fiber.

danish er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kwasniewskis bulldog (mettet fett/kolesterol + litt stivelse/alkohol + høyverdig protein) Svar med sitat