Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-15, 13:08   #10
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Slowcooker /crock-pot

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg ser ikke poenget med slike hipster-dingser (jada jeg har fått kritikk for å kalle det det her inne før, man jeg vil fortsatt påstå at dette produktet er i overkant representert i polerte løkka-hjem )

Vi har en svær fårikalgryte og to mindre gryter (8 og 10l) og de funker helt fint. Har en leirgryte også, men den brukes sjelden siden den tar mindre enn grytene gjør. Har heller ikke noe problem med å la de stå på 1 på ovnene mens vi er på jobb, men som oftest koker vi over natta også trenger man bare varme opp når man kommer hjem.

Nå ble det spurt etter erfaring fra de som har det, ikke meningen til de som ikke har det...

Jeg har heller ikke, men skulle jeg lagd mat til en familie, så hadde jeg definitivt hatt en sånn en. Burde vel egentlig kanskje skaffet meg en til meg selv også, for jeg liker å komme hjem til mat som kan spises innen 10 minutter. I tillegg supert å kunne programmere den til å starte etter x-antall timer, og ikke måtte være der for å sette den i gang.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat