Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-09, 10:02   #9
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Potet,gulrot,blomkål og brokkoli

Opprinnelig lagt inn av Jannicke, her.

Kjære vene da, jo jeg HAR lest boka, stort sett alt. Beklager så meget at jeg formulerte meg feil, det jeg MENTE er at vi har stort sett de 4 tingene til tilbehør til middagen, altså potet, gulerot, blomkål og brokkoli. Forde det er dette vi liker. Nå er så vidt meg bekjent gulerot og potet "ikke lov". Dermed er det bare brokkoli og blomkål av våre 4 favoritter som er "lov".

Beklager feilformuleringen!!

Jeg VET da at squasj, aubergine, sopp, oliven, spinat osv er "lov" men disse er lite aktuelle hos oss da vi ikke liker dette.

Vi liker paprika, løk, men der er jo mye karber da....

Du trenger ikke å bli sur fordi jeg spør om du har lest boka, er jo ett naturlig spørsmål når jeg oppfatter at du kun har spist blomkål og broccoli.

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat