Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-04, 20:11   #11
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Nå ble jeg småirritert og må påpeke at jeg ikke vet hva dere mellom det første og mitt innlegg har skrevet.

Skulle vi gått etter denne mannens uttalelser,burde mesteparten av norge saksøkt en masse nordmenn bla. Kåre 'Norum for å presse på oss karbohydratene vi ikke tåler så godt.

Nå er det faktisk blitt ganske anerkjent med insulinresistens,metabolsk syndrom. Og der er kostholdet [kutt ut raske karbohydrater] osv.
Dessuten er faktisk smør delvis ok igjen etter at det viste seg at den margrinen de har pressa på oss i årevis er full av dritt.(transfettsyrer)
Nei nå begynner livet å bli så vrient at jeg vurderer å kjøpe meg ei ku,noen høner osv. har allerede ei rotte og 4 katter:-)
Men det er mere næring i ei KUUUUUUUUUUUUUUUUUU.

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat