Tråd: Var så goda!
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-06, 18:02   #15
114->92-95
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Var så goda!

Opprinnelig lagt inn av miramir

Sorry, Torkil, jeg bare lurer på hva du er ute etter hele tiden?

Du kommer her og legger fra deg små lorter i form av dårlig tilslørt kritikk/stikk om at det Skaldeman foretar seg er bare er for å tjene penger!
Du har kanskje hørt uttrykket om at man ser i andre det man selv er, så der har du avslørt deg selv.

Min oppfordring til deg: Vær en mann! bli voksen, slutt å lorte i andres bed, det tar seg så dårlig ut. Fortsett med det du holder på med, det er jo godt nok.

Skaldeman er og vil alltid være av en helt annen kaliber enn deg!

Lykke til videre....... og husk min oppfordning!

Hilsen miramir

Jeg synes du treffer spiker'n ganske godt på hodet med ditt innlegg miramir. Hadde Torkel gått inn i en faglig debatt med Skaldeman selv istedenfor å "advare" oss andre mot dietten så hadde jeg skjønt det og satt pris på det.

Når lavkarbo-medlemmer fortalte at de ikke hadde den fremgangen de håpet på med "skaldeman" så var ikke Torkel langt borte med å gi forklaring på hvorfor og grunnen som Torkel kom med var at det ble inntatt for lite grønnsaker. At dere der ute i lavkarboland ikke har resultater med Skaldeman sine råd tror jeg ikke kommer av for lite grønnsaker i kosten, men noe helt annet...

  Svar med sitat