Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-07, 16:03   #5
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Dine beste skjønnehetsprodukter

i.d. Bare Minerals/Bare Ecentuals.
Kan ikke skjønne at jeg noengang har brukt noe annet. Det er kjekt å sminke seg igjen. Sminken sitter, smitter ikke av, legger seg ikke i striper. Og det er ganske fantastisk når man har slite hetetokter jeg har og svetten pipler. Den blir ett med huden.... Og den tetter ikke porer . Ren sminke. Fantastiske produkter som føles godt og gjør godt for huden.

Bruker hele assortementet. Kjøpte hele pakka i USA (hovedkontoret til i.d. i San Fransisco). Under 1/3 av prisen hjemme. Inkl. personlig kurs i "how to". Joa, jeg er helfrelst. Har et par venninder som er make-up artister og de har sukket og stønnet over min motvilje til bruke annet enn øyensverte fordi jeg syns det ser kunstig ut med f.eks. foundation. Syns det ser ut som folk har maske på. Huden lever ikke. Med i.d. ser huden levende og strålende ut. Og den ER det også. Joa, jeg ER helfrelst.

Det eneste produktet jeg ikke bruker er øyensverten, - den (som alle andre sverter utenom Chanel Extreme Cils Waterproof eller Max Factor Lash Lift Waterproof) får vippene mine til å "henge ned".

For tiden er jeg i siste fase av hudprogrammet til Dr Obagi. (Har fått det gjennom lege i forbindelse med kjemisk peelng behandling for fjerning av gamle kvisearr). Det betyr at jeg må være ekstra nøye med hva jeg bruker fordi huden er noe ømfintlig. Bruker faktor 35 i ansiktet og sitter/ligger ikke direkte ute i solen (ikke det at vi HAR sol). No problem med i.d. Godkjent av både legen og hudpleieren.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat