Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-13, 01:28   #46
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk, fastlege og gangen videre

Tror ikke det er noe minstekrav om hvor mye som skal fjernes. Kirurgen jeg var til sa at han måtte fjerne så mye at han kunne gå god for at det var en brystreduksjon han gjorde, og ikke et brystløft. (Et rent brystløft får man ikke dekket via det offentlige.) Jeg er for tiden i tenkeboksen på om jeg skal spare, og selv betale for et brystløft, eller om jeg skal gå for en reduksjon. Har forsåvidt mer enn nok å ta av med mine I-cup'er, men er litt redd for å få for små bryster, siden jeg alltid har vært vant til å ha store...

Det er helt naturlig at henvisningen ligger hos kirurgen, han må jo lese hva fastlegen har skrevet, og vurdere om du skal taes inn til konsultasjon eller ikke. Jeg fikk første gang jeg søkte avslag om å komme til konsultasjon fordi jeg ikke hadde vært stabil i vekt lenge nok, og det var kirurgen selv som sendte svar til fastlegen min om dette. Nå siste gang jeg sendte henvisning så godkjente kirurgen henvisningen, så var det helsesekretæren som fant time til meg.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat