Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-11, 22:00   #15
Lillemy77
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 25
Lillemy77 er på en erverdig vei

Sv: Starter mitt nye liv idag! Noen som henger på?

Jaah...det blir sikkert deilig å komme under den grensen. Jeg har i løpet av det siste året gått ned jevnt og trutt ca 10 kilo, så nå er det liksom siste kiloene jeg skal til pers. Og di sitter jo selvfølgelig som limt... Så nå føler jeg at jeg har prøvd nok med bare "kutt ut sjokolade og potetgull og mer trening..." Går ikke! JEg må liksom ha enten eller. Ihvertfall for en periode. Så håper kiloene raser litt av her i starten. Gir ihvertfall god motivasjon til å fortsette. Neste lørdag skal jeg ut på show, pluss ut å spise. Og det er jo bare dag 12....men jeg har tenkt å spise ute, prøve med mest mulig lavkarbo, og så hvitvin da Så skal jeg fortsette i fase 1 evt fase 2 etterpå. Men ser veldig fram til den belønningen, så håper det hjelper meg gjennom disse dagene. Det er jo helgen som er verst, og nå er jo den første kvelden straks omme Ikveld har jeg hatt kyllingburger med soppstuing, rå løk og salat og kesam-dressing. mmm, kjempegodt

Opprinnelig lagt inn av Hedvig, her.

Jeg har også fått i meg for lite kalorier og har blitt rausere med saus o.l.
Jeg gikk ned 6 kg i fase 1 og er strålende fornøyd. Vekta sto stille i 2 uker etterpå. Det føltes veldig lenge siden jeg hadde gått ned så fort i begynnelsen. Men etter det har jeg hatt en fin og jevn nedgang. Det er utrolig morsomt. Nå gleder jeg meg til å veie under 70kg. Det kan jeg ikke huske sist jeg gjorde.

__________________



Lillemy77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat