Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-12, 16:16   #17687
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Tror nok ganske sikkert reklamasjonsretten utgår når skaden er selvforskyldt. Jeg har imidlertid ramlet over en søt liten pc-sjappe i Trondheimsveien 42 som heter Dataservice express (rett ved Lakkegata-trikkestoppen). Tror de er ganske billige, de åpna en skrue for meg gratis her om dagen. (Og ettersom HP er helt umulig å åpne for å fjerne støv uten å fjerne ABSOLUTT alt og ha litt over middels peil på hardware for å sette sammen igjen, skal jeg levere den inn der nå, tenkte jeg). Kan være verdt å sjekke ut?!

Jeg lurer på noe jeg også! Jeg har igjen kjøpt en umerket plante på Rema 1000. Noen som kjenner igjen denne?:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 559851_10151353974075996_1539979932_n.jpg (44,7 KB, 22 visninger)
__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥