Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-13, 08:58   #37
Metal_Barbie
Medlem
 
Metal_Barbie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Alder: 38
Innlegg: 98
Metal_Barbie er på en erverdig vei

Sv: Sykt stygg ånde

Opprinnelig lagt inn av Moogie, her.

det hadde heller ikke jeg, trudde jeg. Mandler har jeg fjernet for mange år sia og refluxplager har jeg aldri hatt! Men i følge legen så er det veldig vanlig at man får noe sure oppstøtt mens man sover. Og da samles det noen bakterier nedi halsen og gjerne på mandlene eller der de var. Og ikke nok med det så kan mandlene vokse tilbake. Så når alt kommer til alt skaper dette sammen oppsamling av bakterier som selvsagt gir lukt. Og tru meg, jeg har heller ikke plagdes med noe lignende før. Men stygg ånde problemene kom faktisk etter noen uker jeg spiste ketogent for andre gang. Og det varte og det varte..... Og forsvant når jeg begynte med medisin mot reflux. Enkelt og greit.
For all del! Det trenger ikke å være noe av det lignende i ditt tilfelle. Men jeg vil bare si det så man ikke avfeier andre muligheter enn bare at det er "vanlig" med ketoseånden. Går det åver for din del, så ikke noe å tenke over men forsvinner ikke det, kan det være så mye annet.

OKEI,nei det var jeg virkelig ikke klar over kunne skje,hehe...jaja,jeg får vente å se an litt.

__________________
I CAN ,AND I WILL!!

http://anjasfitnessfigth.blogg.no/
Metal_Barbie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat