Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-10, 20:18   #11
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Aeryths oppussingsprosjekt

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Og jeg ville gjerne hatt bardelen inn i kjøkkenet.. Kjekt å sitte å se ut av vinduet.. Med varm god te og stargorinlys... Kikke på vintern...

Hva mener du? Ha bord foran vinduet? Jeg har ett stort kjøleskap som er i veien der.

Jeg tenkte litt på å ha stoler på begge sider, men da kan jeg nesten ikke ha underskap.

Opprinnelig lagt inn av mam, her.

Jeg er også enig i at overskapene vil gjøre rommet for tett og stengt. Noen elegante lamper over kanskje? 2-3 på rad av pendler fra Herstal?


Jeg syns benkeplaten ser super ut. Har du råd så gå for det. Men jeg ville ikke hatt matte fronter, jeg da. Blank høyglans mener jeg ville riktig gjøre seg. Har de Abstrakt svart i Norge?

Usj, sorry, men jeg liker ikke høyglans. Og jeg har en bror som har høyglans, og det er fingermerker over hele skapene. Man må jo tørke av dem hele tiden.

Men sånne lamper var jo nydelige! Ja, kanskje det heller blir lamper over, men ikke fullt så dominerende. Jeg skal ha spisebordet rett ved, og der vil jeg ha en dominerende lysekrone eller lampe.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat