Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-11, 11:15   #6
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Blodprøver 24/6 og 8/11, noen som vil synse?

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Jeg kan iallfall ikke si at jeg ser noe spesielt. Stoffskiftedelen (ft3, ft4 og tsh) er jo det jeg har mest kjennskap til og den ser - i forhold til en som er medisinert - pussig ut. Men om du nettopp har vært syk så er ikke det uvanlig at den nedreguleres (man skal ligge rolig og bli frisk når man er syk).
Burde kanskje bli frisk og så ta nye prøver på disse? Vi har mye stoffskifteprobler i familien og "alle" tror jeg også har det men legen sier neiiii. Da jeg var tenåring sa de at det var snakk om så lite avvik at det ikke var vits å gjøre noe med det, da jeg var tidlig i 20 årene fikk jeg en pille fra en turnuslege som jeg skulle ta men når den boksen var toom var han borte og min vanlige lege mente at jeg ikke trengte det. Så da har det ikke blitt mer emd det.

Den folaten stusser jeg litt på. Jeg kjenner ikke til den prøven om det er noe muffens forbundet med å være "unormalt" høy. Så den hadde jeg nok spurt legen om.
Ja det skal jeg spørre han om. Hva kan det skyldes? for mye egg?

Ble disse prøvene tatt fastende? Hvis ikke kan denne verdien være falskt forhøyet. Nå ble jeg usikker.. Trooor kanskje de ble tatt fastende men tør ikke si helt sikker..

Vet ikke hva den LD-en er ... Fant dette, men det gir ikke mening.
http://www.lommelegen.no/328005/ld-hva-er-normalt
Det er sikkert ifm sykdommen, crp ble også målt men jeg skrev det ikke opp :P
Kolesterolprøver er ikke tatt.

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

B12 er sånn midt på treet, skader ikke om du tar litt ekstra b-vitamin da det ofte er skyld i slapphet

Men jeg har forhøyet folat? Er ikek det bvitamin? Fins det bvitamin uten folat?

__________________
lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat