Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-12, 08:13   #214
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Re: Oida - Jaquesson igjen

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Neida. Jeg har da spist på meg min egen overvekt. Har ingen problemer med å si det. Det er sinnsykt med kalorier i den maten jeg pleide å spise masse av før i tiden. Kombinert med ett latskapsliv så blir det overvekt.

De fleste her TROR de har spist 1400 kalorier og likevel lagt på seg. De har glemt den sjokoladen med 500 kalorier eller den skvetten med cola etc. De starter også helt i feil ende med å fjerne gulrøtter og epler fra kosten og tror det bringer lykke, men velger samtidig å beholde veldig mange av de andre, mer usunne vanene som førte til overvekten.

Jeg har også spist og spiser for mye. Men det er det ikke lov til å si her inne og sånn har det vært i rimelig lang tid. Man måååå jo skjønne at det er på grunn av insulinresistens..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat