Tråd: Jeg sliter
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-09, 22:31   #17
mizzzzy
Medlem
 
mizzzzy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 103
mizzzzy er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Fader ta!!

Jeg gir deg et skikkelig spark bak, og vet du hvorfor? fordi du fortjener det. DET er den tanken du skal ha. JEG fortjener det. Og ikke gå å tenk hele dagen at dette klarer jeg ikke. For da klarer du det ikke. Hjernen din, den underbevisste delen, forstår ikke dette med ikke. Sier du til deg selv at: jeg liker ikke å være overvektig, så oppfatter hjernen: jeg liker å være overvektig. Så si til deg selv at dette klarer jeg, og det klarer jeg nettopp fordi jeg selv vil det.

Kanskje en mer "firkantet" kur er noe for deg. Det har det vært for mange andre, som skeier ut innimellom. F.eks. Ketolyse (nå kjenner jeg ikke ordentlig til de andre altså). Men: det går 1-3 dager så er du i ketose. du måler på urinstix, og ser der om du har klart dagen eller ikke. Målet ditt for hver dag, skal være positiv stix på ketoner, og at du har vært på 15 kbh om dagen. Og masse fett. Du har fastsatte ting du kan spise, og til og med ting som ligner sjokolade du kan lage selv. og pepsi max f.eks. når suget på brus er stort. Selv om man bør unngå disse tingene helst, er det et alternativ i stedet for å bryte kuren.

Og er du kjesken i bilen, så stopper du på en bensinstasjon og kjøper ei lita pakke med skivet norvegia og har dette som snaks i bilen. Veldig godt, og veldig enkelt, og ingen karbo.

Stå på, vi har alle tro på deg, og håper du får tro på deg selv. fordi vi alle fortjener det.

__________________



mizzzzy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat