Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-09, 14:32   #56
Minert
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 6
Minert er på en erverdig vei

Sv: Helt ny her inne! Easy Life/Ketose

Det som er med Easy Life er jo at man skal i tillegg til vektnedgang, endre livsstil og kosthold.
Hele kluet føler jeg er vel at vi med Easy Life får full oppfølging i ett helt år og vi får en gylden mulighet til å starte et nytt og bedre liv!
Et nytt og bedre liv med mer fornuftig tenking når det gjelder mat, opplæring i hva de forskjellige ingrediensene i maten gjør med kroppen, man får rutiner på at man skal trene x antall ganger i uka. Vi kommer rett og slett til å endre "normalen" i livet....samtidig som vi kommer til å få et mye lettere liv vektmessig!!

Jeg er på dag 3 på pulver nå, og har ikke hatt noen problemer med det i det hele tatt! Energien er på bedringens vei merker jeg i hvertfall!! Nedgang i størrelse og vekt har jeg ikke merket noe særlig til enda, men jeg føler på en måte at kroppen krymper litt

Jeg syns det er godt å vite at jeg ikke skal gå igjennom dette alene. Jeg har min samboer med meg, og jeg har alle kursdeltakerene og i tillegg en fysioterapeut og kurslederen. Føler meg trygg når det er så pass mange rundt meg som følger med hvordan det går!!

All ære til Easy Life!!!

Minert er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easy Life Svar med sitat